Regulamin Promocji – Zyskaj z Generali. Kolejna polisa taniej.
Regulamin obowiązuje od 01.07.2024 do 30.06.2025
1. Niniejszy Regulamin określa zasady Promocji Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą przy ulicy Senatorskiej 18, 00-082 w Warszawie, zarejestrowanej w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 25952, kapitał zakładowy 63 500 000 zł wpłacony w całości NIP: 521-28-87-341, oraz Generali
Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 18, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 10623, kapitał zakładowy 236.509.000 PLN wpłacony w całości, NIP 526-23-49-108, należąca do Grupy Generali figurującej w Rejestrze Grup Ubezpieczeniowych prowadzonym przez Instytut Nadzoru Ubezpieczeniowego (IVASS) pod nr 26, (dalej łącznie zwane „Generali”) w ramach Programu Rabatowego Generali zwanego dalej „Regulamin Promocji- Zyskaj z Generali, kolejna polisa taniej” lub „Promocją”.
2. Program Rabatowy Generali został opracowany i jest obsługiwany przez Generali oraz Agencję i wykorzystywany jest do budowania lojalności klientów Generali oraz budowania marki Generali.
§ 1 Definicje
Niektóre pojęcia użyte w tym Regulaminie mają specjalne znaczenie. Poniżej znajdziesz ich objaśnienia.
Aktywna polisa – polisa potwierdzająca zawarcie umowy ubezpieczenia z Generali, za którą została opłacona składka, a okres ochrony ubezpieczeniowej wynikającej z tej umowy przypada w całości lub w części w czasie trwania Promocji. Niezależnie od daty wystawienia polisy lub zawarcia umowy ubezpieczenia i zapłacona została składka w wysokości i terminie wskazanym w ww. umowie;
Generali – Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 18, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 25952, kapitał zakładowy 63 500 000 PLN wpłacony w całości, NIP 521-28-87-341 lub Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 18, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 10623, kapitał zakładowy 236 509 000 PLN wpłacony w całości, NIP 526-23-49-108, należąca do Grupy Generali, figurująca w Rejestrze Grup Ubezpieczeniowych prowadzonym przez IVASS pod numerem 26.
Agencja – i360 Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, przy ul. Henryka Sienkiewicza 85/87 lok. 8, 90-057 Łódź, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000339847, odpowiadająca za utrzymanie platformy (dalej: Platforma rabatowa) służącej do obsługi Promocji prowadzonych przez Generali we współpracy z partnerami zewnętrznymi Generali (w tym również prowadzonych dla marki Generali AGRO, która jest znakiem towarowym Generali).
Agent Generali- agent ubezpieczeniowy Generali lub osoba fizyczna wykonująca czynności agencyjne na rzecz agenta ubezpieczeniowego Generali.
Klient Generali – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, będąca konsumentem w rozumieniu art. 22(1) kodeksu cywilnego, która w celu niezwiązanym z działalnością zarobkową lub gospodarczą spełniła warunki udziału w Programie Rabatowym Generali oraz Promocji, która posiada przynajmniej jedną Aktywną polisę wymienioną na Liście polis.
Lista Polis – lista rodzajów ubezpieczeń/nazw produktów oferowanych przez Generali, których posiadanie umożliwia rejestrację w Programie Rabatowym Generali. Lista Polis jest dostępna na Platformie Rabatowej (https://rabaty.generali.pl/pdf/generali_polisy.pdf).
Oferta Generali - produkty, na które przysługuje Klientowi Generali Rabat wynikający ze Zniżki Generali. Zakres Oferty Generali znajduje się w Załączniku nr 1 do niniejszego Regulaminu i jest zależny od rodzaju posiadanego Ubezpieczenia Generali.
Platforma Rabatowa – strona internetowa udostępniona Generali przez Agencję, w której Klienci Generali mają możliwość zapoznania się z regulaminami, mogą zarejestrować się do Programu Rabatowego, a także pobierać Kody Rabatowe i Zniżki Generali do prezentowanych ofert.
Regulamin Programu Rabatowego Generali - zbiór zasad regulujących świadczenie usług za pośrednictwem Platformy Rabatowej.
Rabat – upust cenowy udzielony przez Generali TU S.A. Klientowi Generali.
Regulamin Programu Rabatowego Generali – zbiór zasad regulujących świadczenie usług za pośrednictwem Platformy Rabatowej. Regulamin Programu Rabatowego Generali jest dostępny na Platformie Rabatowej.
Strona Internetowa - strona internetowa Generali dostępna pod adresem www.generali.pl.
Ubezpieczenie Generali – jeden z produktów wymienionych na Liście Polis, który umożliwia rejestrację w Programie.
Zniżka Generali - kod alfanumeryczny w postaci ciągu znaków, wygenerowany przez Generali TU S.A.; upoważniający Klienta Generali do skorzystania z upustu cenowego udzielonego przez Generali TU S.A.
§ 2 Zasady Promocji
- Regulamin określa zasady Promocji, w której mogą uczestniczyć Klienci Generali posiadający Aktywną Polisę Ubezpieczenia Generali, którzy zaakceptowali Regulamin.
- W Promocji nie mogą jednak uczestniczyć Klienci Generali:
- którzy w przeszłości podali nieprawdziwe dane przed zawarciem Umowy ubezpieczenia lub w związku z zaistnieniem szkody lub w inny sposób świadomie działali na szkodę Generali.
- którzy posiadają w stosunku do Generali jakiekolwiek zaległości w zapłacie składki lub raty składki.
- którzy pobrali już Zniżkę Generali do danej Oferty Generali w roku kalendarzowym 2024 w ramach promocji „Z ubezpieczeniem w Generali, kolejna polisa taniej”
- Klient Generali nabywa Zniżki Generali wyłącznie, jeśli spełnia warunki określone w niniejszym Regulaminie.
- Prawo do Rabatu wynikające ze Zniżki Generali nie podlega przeniesieniu na osoby trzecie.
- Regulamin dostępny jest na Platformie Rabatowej oraz w siedzibie spółki.
§ 3 Szczegółowe zasady przyznawania Rabatów
- Klient Generali nabywa prawo do Zniżki Generali z chwilą zawarcia i opłacenia pierwszej składki Umowy Ubezpieczenia Generali określonego w Ofercie Generali i przysługuje mu ono przez cały okres obowiązywania umowy Ubezpieczenia Generali z zastrzeżeniem § 2 ust. 2 i kolejne.
- Warunkiem przystąpienia Klienta Generali do Promocji, poza spełnieniem warunku wymienionego w ust.1 niniejszego paragrafu, jest rejestracja na Platformie Rabatowej zgodnie z Regulaminem Programu Rabatowego Generali, który znajduje się na Platformie Rabatowej.
- Przydzielenie Zniżki Generali Klientowi Generali odbywa się na Platformie Rabatowej po rejestracji Klienta, akceptacji udziału w Promocji na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie oraz kliknięciu w pole „Odbierz zniżkę” przy Ofercie Generali. Pobranie Zniżki Generali jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
Zniżka Generali przydzielona do Ubezpieczenia zostanie wyświetlona po kliknięciu w pole „Odbierz zniżkę”. Klient Generali ma możliwość przesłania Zniżki Generali na adres mailowy podany podczas Rejestracji lub przesłania go jako sms na nr telefonu podany podczas rejestracji.
- Klienci Generali posiadający Zniżki Generali będą mieli możliwość zakupu w ramach
Oferty Generali produktów Generali TU S.A. w wysokości Rabatu prezentowanej na Platformie Rabatowej.
- Rabat zostaje udzielony Klientowi Generali w trakcie zawierania umowy ubezpieczenia po podaniu przez Klienta Generali unikalnej Zniżki Generali, Agentowi Generali, pracownikowi infolinii Generali lub po wpisaniu go w dedykowanym polu na stronie www.generali.pl.
- Rabat wynikający ze Zniżki Generali przysługuje wyłącznie Klientowi Generali, którego dotyczy Aktywna Polisa Ubezpieczenia w Generali.
- Rabat przyznawany w ramach Promocji nie podlega sumowaniu ze zniżkami z innych programów promocyjnych organizowanych przez Generali. W przypadku, gdy dana osoba spełnia warunki uzyskania Rabatu na podstawie niniejszego Regulaminu i jednocześnie spełnia warunki uzyskania innej zniżki, to otrzyma ona wyłącznie jedną wybraną przez siebie zniżkę.
- Zniżki Generali są jednorazowe.
- Do jednej Aktywnej Polisy Ubezpieczenia przysługuje Klientowi Generali 1 Zniżka Generali na rok.
- Klient Generali posiadający więcej niż jedno Ubezpieczenie, może otrzymać maksymalnie 2 Zniżki Generali do każdej z Ofert Generali, do której jest uprawniony.
- Klient Generali może skorzystać ze zniżki Generali tylko za pośrednictwem Agenta Generali, strony internetowej www.generali.pl oraz infolinii Generali pod numerem telefonu: 22 543 87 01 lub numerem 913 913 913 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora).
- Zniżka obowiązuje wyłącznie na zakup nowej polisy, nie dotyczy kontynuacji ubezpieczenia na kolejny okres.
§ 4 Reklamacje
- Osoba, która uważa, że jej prawa związane z uczestnictwem w Promocji zostały naruszone, ma prawo zgłosić reklamację do Generali.
- Reklamacja jest rozpatrywana w terminie 30 dni od daty jej wpłynięcia na podstawie obowiązujących przepisów prawa i niniejszego Regulaminu, jednakże termin może ulec przedłużeniu w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Generali. Składający reklamację zostanie poinformowany o przedłużającym się ponad 30 dni kalendarzowych terminie rozpatrywania reklamacji w terminie 30 dni od wpływu reklamacji.
- Reklamacje można składać na jeden ze sposobów:
• ustnie, tj. telefonicznie, dzwoniąc pod numer telefonu +48 913 913 913 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) lub osobiście w siedzibie lub jednostce Generali obsługującej Klienta,
• w formie pisemnej – doręczyć osobiście lub przesyłką pocztową na adres siedziby Generali:
Generali TU S.A.
ul. Senatorska 18,
00-082 Warszawa z dopiskiem: Reklamacja dot. Promocji „Promocja Generali – Zyskaj z Generali. Kolejna polisa taniej”
• w formie elektronicznej, wysyłając mejla na adres: program.rabatowy@generali.pl. W tytule mejla należy wpisać: „Reklamacja: Promocja Generali – Zyskaj z Generali. Kolejna polisa taniej.
O decyzji składający reklamację zostanie powiadomiony drogą elektroniczną na adres, z którego została wysłana reklamacja, lub na wskazany adres korespondencyjny za pośrednictwem Poczty Polskiej. Decyzja w przedmiocie reklamacji w ramach postępowania reklamacyjnego objętego niniejszym Regulaminem nie wyklucza prawa Klienta Generali do dochodzenia swoich uprawnień na zasadach ogólnych, w tym występując na drogę postępowania sądowego.
§ 5 Dane osobowe
- Administrator danych osobowych
Administratorami danych osobowych Uczestników Promocji są Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. oraz Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibami w Warszawie. Z Administratorem można się skontaktować listownie, pisząc na adres: ul. Senatorska 18, 00-082 Warszawa. Można także prowadzić korespondencję elektroniczną, pisząc na adres centrumklienta@generali.pl lub kontaktować się telefonicznie pod numerem: 913 913 913.
- Inspektor Ochrony Danych
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych, z którym Uczestnik Promocji może się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych poprzez stronę internetową www.generali.pl. Do Inspektora Ochrony Danych można pisać na adres iod@generali.pl lub kontaktować się tradycyjną korespondencją, pisząc na adres wskazany w ust. 1.
- Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych
Dane osobowe Uczestnika Promocji będą przetwarzane w celu:
- udziału w Promocji (podstawa z art. 6 ust 1 lit. b RODO);
- rozpatrywania reklamacji na podstawie obowiązku z art. 3-10 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym1, jeżeli Uczestnik złoży taką reklamację w związku z udziałem w Promocji; (podstawa z art. 6 ust 1 lit. c RODO);
- ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącymi realizacją prawnie uzasadnionego w tym interesu Generali (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- oferowania Uczestnikowi Promocji produktów i usług podmiotów z Grupy Generali bezpośrednio (marketing bezpośredni), w tym dobierania ich pod kątem potrzeb Uczestnika Promocji, czyli profilowania, za dobrowolną zgodą (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Powyższe nie uchybia prawu przetwarzania danych osobowych w związku z zawarciem umowy ubezpieczenia, o czym Uczestnik Promocji został poinformowany przy zawieraniu umowy ubezpieczenia.
- Prawo do sprzeciwu
- W każdej chwili Uczestnikowi Promocji przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie ust. 3 pkt 3 - 6.
- Aby wykonać prawo do sprzeciwu, należy skontaktować się z Generali za pośrednictwem strony internetowej www.generali.pl; dzwoniąc na infolinię
pod numer 913 913 913; wysyłając e-mail na adres: iod@generali.pl lub pisemnie na adres wskazany w ust. 1.
- Okres przechowywania danych osobowych
Dane osobowe Uczestników Promocji będą przechowywane przez Generali w okresie brania udziału w Promocji, a także przez okres przedawnienia roszczeń. Nie uchybia to prawu Generali do przechowywania danych osobowych przez inny okres w związku z wyrażeniem przez Uczestnika Promocji zgody marketingowej lub komunikacyjnej.
- Odbiorcy danych osobowych
Generali powierzyło przetwarzanie danych osobowych Uczestników Promocji w celu organizacji Programu Promocji i360 Sp. z o.o., ul. H. Sienkiewicza 85/87 lok. 8, 90-057 Łódź. Ponadto dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, z którymi Generali lub ww. podmiot przetwarzający zawarli umowę powierzenia lub podpowierzenia przetwarzania danych osobowych, firmom świadczącym usługi pocztowe i kurierskie oraz organom administracji publicznej (urzędom skarbowym, urzędom celno-skarbowym, Generalnemu Inspektorowi Informacji Finansowej itp.).
- Uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych
Uczestnikowi Promocji przysługują następujące uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych:
- prawo do wycofania zgody (tam, gdzie podstawą prawną przetwarzania jest zgoda), przy czym cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej cofnięciem;
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo sprostowania (poprawiania) swoich danych;
- prawo usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
- prawo przenoszenia danych tj. do otrzymania od administratora danych osobowych Użytkownika w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego, które można przesłać innemu administratorowi;
- prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (w Polsce jest nim Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Obowiązek podania danych
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do udziału w Promocji – bez podania danych osobowych nie jest możliwy udział w Promocji.
.
§ 6 Postanowienia końcowe
- Promocja obowiązuje od dnia 1.07.2024 do 30.06.2025
- Każdy Klient Generali może w dowolnym czasie zrezygnować z udziału w Promocji przesyłając na adres mailowy program.rabatowy@generali.pl, prośbę o cofnięcie pobrania kodu.
- Organizator zastrzega sobie prawo do przedłużenia lub skrócenia czasu trwania Promocji w dowolnym momencie, co nie będzie naruszać praw Klientów Generali nabytych przed dokonaniem zmiany.
- W zakresie dozwolonym przez przepisy prawa Generali może zakończyć Promocję lub dokonać zmian w Regulaminie. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji Generali opublikuje informację na Stronie Internetowej, ze stosownym wyprzedzeniem. W takim przypadku wszelkie uprawnienia nabyte przez Klientów Generali przed datą zakończenia Promocji lub zmiany Regulaminu będą realizowane aż do ich pełnego wykorzystania.
- Niniejsza Akcja nie stanowi sprzedaży premiowej w rozumieniu art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 26 lipca 1991 ro podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. 1991 nr 80 poz. 350).
- Po zakończeniu okresu obowiązywania Promocji nowe Rabaty nie są przyznawane.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
Data: 01.07.2024
Załącznik 1 – Oferta Generali
-
- Zniżki Generali mogą zostać użyte do zakupienia produktów wyłącznie z Oferty Generali:
Oferta Generali
|
Kategoria na Liście polis uprawniająca do Oferty Generali
|
10% zniżki na ubezpieczenie OC w składce ubezpieczeniowej na zakup ubezpieczenia „Generali, z myślą o aucie”
|
dla Klientów z polisą na życie i zdrowie oraz majątkową (dom lub mieszkanie)
|
10% zniżki na ubezpieczenie OC/AC w składce ubezpieczeniowej na zakup ubezpieczenia „Generali, z myślą o aucie
|
dla Klientów z polisą na życie i zdrowie, oraz majątkową (dom lub mieszkanie)
|
10% zniżki na ubezpieczenie podróży w składce ubezpieczeniowej na zakup ubezpieczenia „Generali, z myślą o podróży” – krótkoterminowa umowa z okresem ubezpieczenia od 1 dnia do maksymalnie 364 dni.
|
dla Klientów z polisą komunikacyjną (OC, OC/AC), NNW, życie i zdrowie, majątkową (dom lub mieszkanie) oraz ubezpieczenie kosztów rezygnacji z podroży
|
10% zniżki na ubezpieczenie dziecka w ramach ubezpieczenia „Generali z myślą o NNW – pakiet dziecko
|
dla Klientów z polisą na życie i zdrowie
|
10% zniżki na ubezpieczenie domu/mieszkania w składce ubezpieczeniowej na zakup ubezpieczenia „Generali, z myślą o domu i rodzinie”
|
dla Klientów z polisą na życie i zdrowie
|
10% zniżki na ubezpieczenie kosztów rezygnacji z podroży w składce na zakup ubezpieczenia „Generali z myślą o kosztach rezygnacji z podróży” (oferta ważna do 30.06.2025)
|
dla Klientów z polisą komunikacyjną (OC, OC/AC), na życie i zdrowie, oraz majątkową (dom lub mieszkanie)
|
10% zniżki na ubezpieczenie indywidualne NNW „Generali, z myślą o Tobie” z nieodpłatnym dostępem do Programu Generali Vitality w promocji
|
dla Klientów z polisą komunikacyjną (OC, OC/AC), NNW, życie i zdrowie, oraz majątkową (dom lub mieszkanie)
|
- Zniżki Generali mogą być realizowane wyłącznie u Agenta Generali, poprzez stronę www.generali.pl lub infolinię Generali pod numerem telefonu: 22 543 8701 lub numerem 913 913 913.
- Generali informuje, że lista ofert może być rozszerzona o dodatkowe oferty niewymienione w ust., 1 powyżej, które również mogą być zakupione z wykorzystaniem Zniżki Generali. Informacja o zmianie listy produktów wymienionych w ust. 1 powyżej zostanie opublikowana w formie zmiany niniejszego załącznika i opublikowania na Platformie Rabatowej.