Regulamin Promocji Generali –Dietly
Regulamin obowiązuje od 07.03.2024 do 31.12.2024
Niniejszy Regulamin określa zasady Promocji Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 18, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 25952, kapitał zakładowy 63.500.000 PLN wpłacony w całości, NIP 521-28-87-341, oraz Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 18, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 10623, kapitał zakładowy 236.509.000 PLN wpłacony w całości, NIP 526-23-49-108, należące do Grupy Generali, figurującej w Rejestrze Grup Ubezpieczeniowych prowadzonym przez IVASS pod nr 26, w ramach Programu Rabatowego Generali zwanego dalej „Promocją Generali –Dietly
- ” lub „Promocją”.
- Program Rabatowy Generali został opracowany i jest obsługiwany przez Generali oraz Agencję. i wykorzystywany jest do budowania lojalności klientów Generali oraz budowania marki Generali.
§ 1 Definicje
Pojęcia użyte w niniejszym Regulaminie mają następujące znaczenie:
Aktywna Polisa – umowa ubezpieczenia zawarta przez Klienta Generali z Generali, której zawarcie zostało potwierdzone Polisą, której okres ochrony ubezpieczeniowej przypada w całości lub w części w czasie trwania Promocji, niezależnie od daty wystawienia Polisy lub zawarcia umowy ubezpieczenia i zapłacona została składka w wysokości i terminie wskazanym w ww. umowie;
Generali – Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 18, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 25952, kapitał zakładowy 63.500.000 PLN wpłacony w całości, NIP 521-28-87-341, oraz Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 18, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 10623, kapitał zakładowy 236.509.000 PLN wpłacony w całości, NIP 526-23-49-108, należąca do Grupy Generali figurująca w Rejestrze Grup Ubezpieczeniowych prowadzonym przez IVASS pod nr 26.
Agencja – i360 Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, przy ul. Henryka Sienkiewicza 85/87 lok. 8, 90- 057 Łódź, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000339847, odpowiadająca za utrzymanie platformy służącej do obsługi Promocji prowadzonych przez Generali we współpracy z partnerami zewnętrznymi Generali ((w tym również prowadzonych dla marki Generali AGRO, która jest znakiem towarowym Generali), dalej „Platforma Rabatowa”.
Klient Generali - osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych będąca konsumentem w rozumieniu art. 22(1) kodeksu cywilnego, która w celu niezwiązanym z działalnością zarobkową lub gospodarczą spełniła warunki udziału w Programie Rabatowym Generali oraz Promocji, która posiada jedną z Aktywnych Umów Ubezpieczenia wymienionych na Liście Polis
Kod Rabatowy - kod alfanumeryczny w postaci ciągu znaków, wygenerowany przez Partnera i przekazany Generali, upoważniający Uczestnika Promocji do skorzystania z upustu cenowego udzielonego przez Partnera w wysokości określonej w Załączniku nr 1a do Regulaminu.
Karta Rabatowa – karta przekazana przez Generali Partnerowi Biznesowemu lub MSA zawierająca Kody Rabatowe.
Lista Polis -lista rodzajów ubezpieczeń/nazw produktów ofertowanych przez Generali, których posiadanie umożliwia rejestrację w Programie Rabatowym Generali, dostępna jest na Platformie Rabatowej (na: https://rabaty.generali.pl/pdf/generali_polisy.pdf)
Menedżer Sprzedaży Agencyjnej (dalej MSA) – osoba fizyczna współpracująca z Generali na podstawie umowy o pracę, lub umowy cywilno-prawnej.
Oferta produktowa – produkty, które zostaną udostępnione przez Partnera, na które przysługuje Uczestnikowi Promocji zniżka wynikająca z Kodu Rabatowego. Produkty dostępne w ramach Oferty Produktowej, mogą być zmienione na mocy pisemnego porozumienia Stron. Zakres Oferty Produktowej znajduje się w Załączniku nr 1a do niniejszego Regulaminu.
Partner – MASTERLIFE SOLUTIONS SP. Z O. O.
NIP 5272725286, REGON 360250488, KRS 0000531599
adres: ul. CHŁODNA 51, 00-867 WARSZAWA, będący właścicielem strony www.dietly.pl która świadczy na rzecz Uczestników Promocji usługi związane z realizacją Promocji, na zasadach określonych w Regulaminie.
Partner Biznesowy - agent ubezpieczeniowy Generali lub osoba fizyczna wykonująca czynności agencyjne na rzecz agenta ubezpieczeniowego Generali oraz inna osoba współpracująca z Generali.
Platforma Rabatowa – strona internetowa udostępniona Generali przez Agencję, w której Klienci Generali mają możliwość pobrania Kodu Rabatowego do prezentowanych Ofert Produktowych Partnerów.
Regulamin Programu Rabatowego Generali - zbiór zasad regulujących świadczenie usług za pośrednictwem Platformy Rabatowej.
Rabat – upust cenowy w wysokości wynikającej z Kodu Rabatowego udzielony przez Partnera Uczestnikowi Promocji na produkty z Oferty produktowej.
Regulamin - regulamin określający zasady Promocji.
Strona Internetowa - strona internetowa Generali dostępna pod adresem www.generali.pl.
Ubezpieczenie Generali – jeden z produktów wymienionych na liście polis, które umożliwiają rejestrację w Programie, która dostępna jest na https://rabaty.generali.pl/pdf/generali_polisy.pdf , Uczestnik Promocji - Klient Generali, Partner Biznesowy lub Menadżer Sprzedaży Agencyjnej.
§ 2 Zasady Promocji
- Regulamin określa zasady Promocji, w której mogą uczestniczyć Klienci Generali posiadający Aktywną Polisę Ubezpieczenia oraz Partnerzy Biznesowi i MSA, którzy zaakceptowali Regulamin.
- W Promocji nie mogą jednak uczestniczyć Klienci Generali:
- którzy w przeszłości podali nieprawdziwe dane przed zawarciem Umowy ubezpieczenia lub w związku z zaistnieniem szkody lub w inny sposób świadomie działali na szkodę Generali.
- którzy posiadają w stosunku do Generali jakiekolwiek zaległości w zapłacie składki lub raty składki.
- Uczestnik Promocji nabywa prawo do otrzymania Kodu Rabatowego wyłącznie, jeśli spełnia warunki określone w niniejszym Regulaminie.
- Prawo do Rabatu wynikające z Kodu Rabatowego nie podlega przeniesieniu na osoby trzecie.
- Regulamin dostępny jest na Platformie Rabatowej oraz w siedzibie spółki
i w placówkach terenowych.
§ 3 Szczegółowe zasady przyznawania Rabatów
- Z zastrzeżeniem ust. 2 i następnych niniejszego paragrafu, Klient Generali nabywa prawo do Kodu Rabatowego z chwilą zawarcia i opłacenia pierwszej składki Umowy Ubezpieczenia w Generali i przysługuje mu ono przez cały okres obowiązywania Umowy Ubezpieczenia z zastrzeżeniem § 2 ust.2.
- Warunkiem przystąpienia Klienta Generali do Promocji, poza spełnieniem warunku wymienionego w ust.1 niniejszego paragrafu, jest rejestracja na Platformie Rabatowej zgodnie z Regulaminem Programu Rabatowego Generali, który znajduje się na Platformie Rabatowej.
- Przydzielenie Kodu Rabatowego Klientowi Generali odbywa się na Platformie Rabatowej po rejestracji Klienta, akceptacji udziału w Promocji na zasadach określonych
w niniejszym Regulaminie oraz kliknięciu w pole „Pobierz kod rabatowy” przy jednej z Ofert Produktowych Partnera. Pobranie Kodu Rabatowego jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
- Kod Rabatowy zostanie wyświetlony po kliknięciu w pole „Pobierz kod rabatowy”. Klient Generali ma możliwość przesłania Kodu Rabatowego na adres mailowy podany podczas Rejestracji lub przesłania go jako sms na nr telefonu podany podczas rejestracji.
- Partner Biznesowy lub MSA uzyskuje prawo do Kodu Rabatowego decyzją biznesową Generali.
- Kody rabatowe są przydzielane Partnerom Biznesowym i MSA:
- wybranym Partnerom Biznesowym na Platformie Rabatowej po rejestracji Partnera Biznesowego zgodnie z Regulaminem Programu Rabatowego dla Pośredników Generali, akceptacji udziału w Promocji na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie oraz kliknięciu w pole „Pobierz kod rabatowy” przy jednej z Ofert Produktowych Partnera. Pobranie Kodu Rabatowego jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu. Wówczas Partner Biznesowy ma możliwość przesłania Kodu Rabatowego na adres mailowy podany podczas Rejestracji lub przesłania go jako sms na nr telefonu podany podczas rejestracji.
- poza Platformą Rabatową za pomocą Karty Rabatowej, przesłanej w formie elektronicznej lub przekazanej w formie papierowej
- Uczestnicy Promocji posiadający Kod Rabatowy będą mieli możliwość zakupu w ramach Oferty Produktowej produktów Partnera z uwzględnieniem Rabatu w wysokości prezentowanej na Platformie Rabatowej. Wysokość Rabatów określa Załącznik nr 1a do Regulaminu.
- Rabat zostaje udzielony Klientowi Generali po wprowadzeniu przez Klienta Generali uzyskanego Kodu rabatowego podczas zakupów produktów z Oferty Produktowej za pośrednictwem strony internetowej Partnera
- Rabat przyznawany w ramach Promocji nie podlega sumowaniu ze zniżkami z innych programów promocyjnych organizowanych przez Generali. W przypadku, gdy dana osoba spełnia warunki uzyskania Rabatu na podstawie niniejszego Regulaminu i jednocześnie spełnia warunki uzyskania innej zniżki, to otrzyma ona wyłącznie jedną wybraną przez siebie zniżkę. W przypadku, gdy Klient posiadał będzie więcej niż jeden Kod Rabatowy, w ramach jednej transakcji uprawniony będzie do wykorzystania wyłącznie jednego Kodu Rabatowego.
- Każdemu Klientowi Generali, który spełnia warunki regulaminu, przysługuje 1 Kod Rabatowy na rok do każdej Oferty Produktowej.
- Realizacja wybranej przez Uczestnika Promocji oferty z Oferty Produktowej Partnera realizowana jest wyłącznie poprzez stronę www.dietly.pl oraz w aplikacji mobilnej Dietly
§ 4 Reklamacje
- Osoba, która uważa, że jej prawa związane z uczestnictwem w Promocji zostały naruszone, ma prawo zgłosić do Generali reklamację.
- Reklamacja jest rozpatrywana w terminie 30 dni od daty jej wpłynięcia na podany adres mailowy Generali, na podstawie obowiązujących przepisów prawa i niniejszego Regulaminu, jednakże termin może ulec przedłużeniu w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Generali. Składający reklamacje zostanie poinformowany
o przedłużającym się ponad 30 dni kalendarzowych terminie rozpatrywania reklamacji.
- Reklamacje należy składać:
• ustnie, tj. telefonicznie pod numer telefonu +48 913 913 913 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) lub osobiście w siedzibie lub jednostce Generali obsługującej Klienta,
• w formie pisemnej, doręczona osobiście lub przesyłką pocztową na adres siedziby Generali:
Generali T.U. S.A.
Ul. Senatorska 18
00-082 Warszawa
z dopiskiem: Reklamacja dot. Promocji „Promocja Generali – Dietly”
• w formie elektronicznej (wysyłając na adres e-mail: program.rabatowy@generali.pl wpisując w tytule maila: „Reklamacja: Promocja Generali – Dietly. O decyzji składający reklamację zostanie powiadomiony drogą elektroniczną na adres,
z którego została wysłana reklamacja, lub na wskazany adres korespondencyjny za pośrednictwem Poczty Polskiej. Decyzja w przedmiocie reklamacji w ramach postępowania reklamacyjnego objętego niniejszym Regulaminem nie wyklucza prawa Klienta Generali do dochodzenia swoich uprawnień na zasadach ogólnych, w tym występując na drogę postępowania sądowego.
§ 5 Dane osobowe
- Administrator danych osobowych
Administratorami danych osobowych Uczestników Promocji jest Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. oraz Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A
z siedzibami w Warszawie. Z Administratorem można się skontaktować listownie na adres: ul. Senatorska 18, 00-082 Warszawa, przez e-mail: centrumklienta@generali.pl lub telefonicznie: 913 913 913.
- Inspektor Ochrony Danych
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych, z którym Uczestnik Promocji może się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych poprzez stronę internetową www.generali.pl; pod adresem e-mail: iod@generali.pl; lub pisemnie na adres wskazany w ust. 1.
- Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych
Dane osobowe Uczestnika Promocji będą przetwarzane w celu:
- w celu udziału w Promocji (podstawa z art. 6 ust 1 lit. b RODO);
- w celu rozpatrywania reklamacji na podstawie obowiązku z art. 3-10 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym1, jeżeli Uczestnik złoży taką reklamację w związku z udziałem w Promocji; (podstawa z art. 6 ust 1 lit. c RODO);
- w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącym realizacją prawnie uzasadnionego w tym interesu Generali (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celu oferowania Uczestnikowi Promocji produktów i usług podmiotów z Grupy Generali bezpośrednio (marketing bezpośredni), w tym dobierania ich pod kątem potrzeb Uczestnika Promocji, czyli profilowania, za dobrowolną zgodą (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
Powyższe nie uchybia prawu przetwarzania danych osobowych w związku z zawarciem umowy ubezpieczenia, o czym Uczestnik Promocji został poinformowany przy zawieraniu umowy ubezpieczenia.
- Prawo do sprzeciwu
- W każdej chwili Uczestnikowi Promocji przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie ust. 3 pkt 3 - 6.
- Aby wykonać prawo do sprzeciwu, należy skontaktować się z Generali za pośrednictwem strony internetowej www.generali.pl; dzwoniąc na infolinię
o numerze 913 913 913; wysyłając e-mail na adres: iod@generali.pl lub pisemnie na adres wskazany w ust. 1.
- Okres przechowywania danych osobowych
Dane osobowe Uczestników Promocji będą przechowywane przez Generali w okresie brania udziału w Promocji, a także przez okres przedawnienia roszczeń. Nie uchybia to prawu Generali do przechowywania danych osobowych przez inny okres w związku z wyrażeniem przez Uczestnika Promocji zgody marketingowej lub komunikacyjnej.
- Odbiorcy danych osobowych
Generali powierzyło przetwarzanie danych osobowych Uczestników Promocji w celu organizacji Programu Promocji i360 Sp. z o.o., ul. H. Sienkiewicza 85/87 lok. 8, 90-057 Łódź. Ponadto dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, z którymi Generali lub w/w podmiot przetwarzający zawarli umowę powierzenia lub podpowierzenia przetwarzania danych osobowych, firmom świadczącym usługi pocztowe i kurierskie oraz organom administracji publicznej (urzędom skarbowym, urzędom celno-skarbowym, Generalnemu Inspektorowi Informacji Finansowej itp.).
- Uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych
Uczestnikowi Promocji przysługują następujące uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych:
- prawo do wycofania zgody (tam, gdzie podstawą prawną przetwarzania jest zgoda), przy czym cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej cofnięciem;
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo sprostowania (poprawiania) swoich danych;
- prawo usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
- prawo przenoszenia danych tj. do otrzymania od administratora danych osobowych Użytkownika, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego, które można przesłać innemu administratorowi;
- prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (w Polsce jest nim Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Obowiązek podania danych
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w Promocji – bez podania danych osobowych nie jest możliwe wzięcie udziału w Promocji.
§ 6 Postanowienia końcowe
- Promocja obowiązuje od dnia 07.03.2024 do 31.12.2024
- Każdy Uczestnik Promocji może w dowolnym czasie zrezygnować z udziału w Promocji, przesyłając na adres mailowy program.rabatowy@generali.pl prośbę o cofnięcie pobrania kodu, pod warunkiem że kod nie został jeszcze wykorzystany.
- Organizator zastrzega sobie prawo do przedłużenia lub skrócenia czasu trwania Promocji w dowolnym momencie, co nie będzie naruszać praw Uczestników Promocji nabytych przed dokonaniem zmiany.
- W zakresie dozwolonym przez przepisy prawa Generali może zakończyć Promocję lub dokonać zmian w Regulaminie. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji Generali opublikuje informację na Stronie Internetowej, ze stosownym wyprzedzeniem. W takim przypadku wszelkie uprawnienia nabyte przez Uczestników Promocji przed datą zakończenia Promocji lub zmiany Regulaminu będą realizowane aż do ich pełnego wykorzystania.
- Niniejsza Akcja nie stanowi sprzedaży premiowej w rozumieniu art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 26 lipca 1991 ro podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. 1991 nr 80 poz. 350).
- Po zakończeniu okresu obowiązywania Promocji nowe Rabaty nie są przyznawane.
- Lista Polis może być rozszerzona o dodatkowe ubezpieczenia/nazwy produktów ofertowanych przez Generali, których posiadanie umożliwia rejestrację w Programie Rabatowym Generali i uprawnia Klientów Generali do udziału w Programie Rabatowym i Promocjach. Zmieniona Lista Polis zostanie każdorazowo opublikowania na Platformie Rabatowej na 14 dni przed zmianą.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
Data 5.02.2024
Załącznik 1a – Oferta Produktowa
- Kody Rabatowe mogą zostać użyte do zakupienia produktów z całej oferty portalu dietly.pl oraz aplikacji mobilnej Dietly
- Oferta 1 –120 zł rabatu na pierwsze zamówienie na Dietly przy zamówieniu za min 900zł (zniżka wynikająca z Kodu).
- Kody są jednorazowego użytku.
- Każdy Kod rabatowy ma swoją datę ważności
- Rabat obowiązuje na cały asortyment dostępny na Dietly oraz łączy się z innymi promocjami dostępnymi na www.dietly.pl/promocje
- Rabat obowiązuje przy minimalnej kwocie zamówienia 900 zł
- Rabat obowiązuje przy pierwszym zamówieniu na stronie dietly.pl lub w aplikacji Dietly
- Generali informuje, że lista ofert może być rozszerzona o dodatkowe oferty niewymienione w ust., 1 powyżej, które również mogą być zakupione z wykorzystaniem Kodu Rabatowego. Informacja o zmianie listy produktów wymienionych w ust. 1 powyżej zostanie opublikowana w formie zmiany niniejszego załącznika i opublikowania na Platformie Rabatowej.