Regulamin Promocji Generali –Mięsna paczka
Regulamin obowiązuje od 29.07.2024 do 31.08.2025
Niniejszy Regulamin określa zasady Promocji Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 18, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 25952, kapitał zakładowy 63 500 000 PLN wpłacony w całości, NIP 521-28-87-341, oraz Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 18, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 10623, kapitał zakładowy 236 509 000 PLN wpłacony w całości, NIP 526-23-49-108, należące do Grupy Generali, figurującej w Rejestrze Grup Ubezpieczeniowych prowadzonym przez IVASS pod nr 26, w ramach Programu Rabatowego Generali zwanego dalej „Promocją Generali – Mięsna paczka
- lub „Promocją”.
- Program Rabatowy Generali został opracowany i jest obsługiwany przez Generali oraz Agencję i wykorzystywany jest do budowania lojalności klientów oraz budowania rozpoznawalności marki Generali.
§ 1 Definicje
Niektóre pojęcia użyte w tym Regulaminie mają specjalne znaczenie. Poniżej znajdziesz ich objaśnienia.
Aktywna polisa – polisa potwierdzająca zawarcie umowy ubezpieczenia z Generali, za którą została opłacona składka, a okres ochrony ubezpieczeniowej wynikającej z tej umowy przypada w całości lub w części w czasie trwania Promocji. Niezależnie od daty wystawienia polisy lub zawarcia umowy ubezpieczenia i zapłacona została składka w wysokości i terminie wskazanym w ww. umowie;
Generali – Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 18, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 25952, kapitał zakładowy 63 500 000 PLN wpłacony w całości, NIP 521-28-87-341 lub Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 18, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 10623, kapitał zakładowy 236 509 000 PLN wpłacony w całości, NIP 526-23-49-108, należąca do Grupy Generali, figurująca w Rejestrze Grup Ubezpieczeniowych prowadzonym przez IVASS pod numerem 26.
Agencja – i360 Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, przy ul. Henryka Sienkiewicza 85/87 lok. 8, 90-057 Łódź, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000339847, odpowiadająca za utrzymanie platformy (dalej: Platforma rabatowa) służącej do obsługi Promocji prowadzonych przez Generali we współpracy z partnerami zewnętrznymi Generali (w tym również prowadzonych dla marki Generali AGRO, która jest znakiem towarowym Generali).
Klient Generali – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, będąca konsumentem w rozumieniu art. 22(1) kodeksu cywilnego, która w celu niezwiązanym z działalnością zarobkową lub gospodarczą spełniła warunki udziału w Programie Rabatowym Generali oraz Promocji, która posiada przynajmniej jedną Aktywną polisę wymienioną na Liście polis.
Kod Rabatowy – kod alfanumeryczny w postaci ciągu znaków wygenerowany przez Partnera i przekazany Generali, upoważniający Uczestnika Promocji do skorzystania z upustu cenowego udzielonego przez Partnera w wysokości określonej w Załączniku nr 1a do Regulaminu.
Karta Rabatowa – karta przekazana przez Generali Partnerowi Biznesowemu lub MSA zawierająca Kody Rabatowe.
Lista Polis – lista rodzajów ubezpieczeń/nazw produktów oferowanych przez Generali, których posiadanie umożliwia rejestrację w Programie Rabatowym Generali. Lista Polis jest dostępna na Platformie Rabatowej (https://rabaty.generali.pl/pdf/generali_polisy.pdf).
Menedżer Sprzedaży Agencyjnej (dalej MSA) – osoba fizyczna współpracująca z Generali na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilno-prawnej.
Oferta produktowa – produkty, które zostaną udostępnione przez Partnera, na które przysługuje Uczestnikowi Promocji zniżka wynikająca z Kodu Rabatowego. Zakres Oferty Produktowej znajduje się w Załączniku nr 1a do niniejszego Regulaminu.
Partner – BIAŁY OBRUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ NIP 7010906757, REGON 382544882, będący właścicielem strony www.miesnapaczka.pl, która świadczy na rzecz Uczestników Promocji usługi związane z realizacją Promocji, na zasadach określonych w Regulaminie.
Partner Biznesowy – agent ubezpieczeniowy Generali lub osoba fizyczna wykonująca czynności agencyjne na rzecz agenta ubezpieczeniowego Generali oraz inna osoba współpracująca z Generali.
Platforma Rabatowa – strona internetowa udostępniona Generali przez Agencję, w której Klienci Generali mają możliwość zapoznania się z regulaminami, mogą zarejestrować się do Programu Rabatowego, a także pobierać Kody Rabatowe do prezentowanych Ofert Produktowych Partnerów.
Regulamin Programu Rabatowego Generali – zbiór zasad regulujących świadczenie usług za pośrednictwem Platformy Rabatowej. Regulamin Programu Rabatowego Generali jest dostępny na Platformie Rabatowej.
Rabat – upust cenowy w wysokości wynikającej z Kodu Rabatowego udzielony przez Partnera Uczestnikowi Promocji na produkty z Oferty produktowej.
Regulamin – dokument określający zasady Promocji.
Strona internetowa – strona internetowa Generali dostępna pod adresem www.generali.pl.
Ubezpieczenie Generali – jeden z produktów wymienionych na Liście Polis, który umożliwia rejestrację w Programie.
Uczestnik Promocji – Klient Generali, Partner Biznesowy lub Menadżer Sprzedaży Agencyjnej.
§ 2 Zasady Promocji
- Regulamin określa zasady Promocji, w której mogą uczestniczyć Klienci Generali posiadający Aktywną polisę Ubezpieczenia Generali oraz Partnerzy Biznesowi i MSA, którzy zaakceptowali Regulamin.
- W Promocji nie mogą uczestniczyć Klienci Generali:
- którzy w przeszłości podali nieprawdziwe dane przed zawarciem Umowy ubezpieczenia lub w związku z zaistnieniem szkody lub w inny sposób świadomie działali na szkodę Generali;
- którzy posiadają w stosunku do Generali zaległości w zapłacie składki lub raty składki.
- Uczestnik Promocji nabywa prawo do otrzymania Kodu Rabatowego wyłącznie jeśli spełnia warunki określone w niniejszym Regulaminie.
- Prawo do Rabatu wynikające z posiadania Kodu Rabatowego nie podlega przeniesieniu na osoby trzecie.
- Regulamin dostępny jest na Platformie Rabatowej oraz w siedzibie spółki i w placówkach terenowych.
§ 3 Szczegółowe zasady przyznawania Rabatów
- Klient Generali nabywa prawo do Kodu Rabatowego z chwilą zawarcia i opłacenia pierwszej składki Umowy Ubezpieczenia w Generali i przysługuje mu ono przez cały okres obowiązywania umowy Ubezpieczenia Generali z zastrzeżeniem § 2 ust. 2 i kolejne.
- Warunkiem przystąpienia Klienta Generali do Promocji, poza spełnieniem warunku wymienionego w ust. 1 niniejszego paragrafu, jest rejestracja na Platformie Rabatowej zgodnie z Regulaminem Programu Rabatowego Generali.
- Przydzielenie Kodu Rabatowego Klientowi Generali odbywa się na Platformie Rabatowej po rejestracji Klienta, akceptacji udziału w Promocji na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie oraz kliknięciu w pole „Pobierz kod rabatowy” przy jednej z Ofert Produktowych Partnera. Pobranie Kodu Rabatowego jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
- Kod Rabatowy zostanie wyświetlony po kliknięciu w pole „Pobierz kod rabatowy”. Klient Generali ma możliwość przesłania Kodu Rabatowego na adres mailowy podany podczas Rejestracji lub przesłania go jako sms na numer telefonu podany podczas Rejestracji.
- Partner Biznesowy lub MSA uzyskuje prawo do Kodu Rabatowego decyzją biznesową Generali.
- Kody Rabatowe są przydzielane Partnerom Biznesowym i MSA:
- wybranym Partnerom Biznesowym na Platformie Rabatowej po rejestracji Partnera Biznesowego, zgodnie z Regulaminem Programu Rabatowego dla Pośredników Generali, akceptacji udziału w Promocji na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie oraz kliknięciu w pole „Pobierz kod rabatowy” przy jednej z Ofert Produktowych Partnera. Pobranie Kodu Rabatowego jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu. Partner Biznesowy ma możliwość przesłania Kodu Rabatowego na adres mailowy podany podczas Rejestracji lub przesłania go jako sms na numer telefonu podany podczas Rejestracji;
- poza Platformą Rabatową za pomocą Karty Rabatowej przesłanej w formie elektronicznej lub przekazanej w formie papierowej.
- Uczestnicy Promocji posiadający Kod Rabatowy mają możliwość zakupu produktów Partnera z uwzględnieniem Rabatu w wysokości prezentowanej na Platformie Rabatowej oraz w Ofercie Produktowej. Wysokość Rabatów określa Załącznik nr 1a do Regulaminu.
- Rabat zostaje udzielony Klientowi Generali po wprowadzeniu przez Klienta Generali Kodu Rabatowego podczas zakupów produktów z Oferty Produktowej za pośrednictwem strony internetowej Partnera.
- Rabat przyznawany w ramach Promocji nie podlega sumowaniu ze zniżkami z innych programów promocyjnych organizowanych przez Generali. Jeśli dana osoba spełnia warunki uzyskania Rabatu na podstawie niniejszego Regulaminu i jednocześnie spełnia warunki uzyskania innej zniżki, to otrzyma wyłącznie jedną wybraną przez siebie zniżkę. Jeśli Klient posiada więcej niż jeden Kod Rabatowy, to w ramach jednej transakcji może wykorzystać tylko jeden Kod Rabatowy.
- Każdemu Klientowi Generali, który spełnia warunki Regulaminu, przysługuje 1 Kod Rabatowy do każdej Oferty Produktowej.
- Realizacja wybranej przez Uczestnika Promocji oferty z Oferty Produktowej Partnera realizowana jest wyłącznie poprzez stronę www.miesnapaczka.pl
§ 4 Reklamacje
- Osoba, która uważa, że jej prawa związane z uczestnictwem w Promocji zostały naruszone, ma prawo zgłosić reklamację do Generali.
- Reklamacja jest rozpatrywana w terminie 30 dni od daty jej wpłynięcia na podany adres mailowy Generali, na podstawie obowiązujących przepisów prawa i niniejszego Regulaminu, jednakże termin może ulec przedłużeniu w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Generali. Składający reklamację zostanie poinformowany o przedłużającym się ponad 30 dni kalendarzowych terminie rozpatrywania reklamacji.
- Reklamacje można składać na jeden ze sposobów:
• ustnie, tj. telefonicznie, dzwoniąc pod numer telefonu +48 913 913 913 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) lub osobiście w siedzibie lub jednostce Generali obsługującej Klienta,
• w formie pisemnej – doręczyć osobiście lub przesyłką pocztową na adres siedziby Generali:
Generali T.U. SA
ul. Senatorska 18,
00-082 Warszawa
z dopiskiem: Reklamacja dot. Promocji „Promocja Generali – Mięsna paczka”
• w formie elektronicznej, wysyłając mejla na adres: program.rabatowy@generali.pl. W tytule mejla należy wpisać: „Reklamacja: Promocja Generali – Mięsna paczka
O decyzji składający reklamację zostanie powiadomiony drogą elektroniczną na adres, z którego została wysłana reklamacja, lub na wskazany adres korespondencyjny za pośrednictwem Poczty Polskiej. Decyzja w przedmiocie reklamacji w ramach postępowania reklamacyjnego objętego niniejszym Regulaminem nie wyklucza prawa Klienta Generali do dochodzenia swoich uprawnień na zasadach ogólnych, w tym występując na drogę postępowania sądowego.
§ 5 Dane osobowe
- Administrator danych osobowych
Administratorami danych osobowych Uczestników Promocji są Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. oraz Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibami w Warszawie. Z Administratorem można się skontaktować listownie, pisząc na adres: ul. Senatorska 18, 00-082 Warszawa. Można także prowadzić korespondencję elektroniczną, pisząc na adres centrumklienta@generali.pl lub kontaktować się telefonicznie pod numerem: 913 913 913.
- Inspektor Ochrony Danych
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych, z którym Uczestnik Promocji może się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych poprzez stronę internetową www.generali.pl. Do Inspektora Ochrony Danych można pisać na adres iod@generali.pl lub kontaktować się tradycyjną korespondencją, pisząc na adres wskazany w ust. 1.
- Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych
Dane osobowe Uczestnika Promocji będą przetwarzane w celu:
- udziału w Promocji (podstawa z art. 6 ust 1 lit. b RODO);
- rozpatrywania reklamacji na podstawie obowiązku z art. 3-10 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym1, jeżeli Uczestnik złoży taką reklamację w związku z udziałem w Promocji; (podstawa z art. 6 ust 1 lit. c RODO);
- ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącymi realizacją prawnie uzasadnionego w tym interesu Generali (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- oferowania Uczestnikowi Promocji produktów i usług podmiotów z Grupy Generali bezpośrednio (marketing bezpośredni), w tym dobierania ich pod kątem potrzeb Uczestnika Promocji, czyli profilowania, za dobrowolną zgodą (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Powyższe nie uchybia prawu przetwarzania danych osobowych w związku z zawarciem umowy ubezpieczenia, o czym Uczestnik Promocji został poinformowany przy zawieraniu umowy ubezpieczenia.
- Prawo do sprzeciwu
- W każdej chwili Uczestnikowi Promocji przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie ust. 3 pkt 3 - 6.
- Aby wykonać prawo do sprzeciwu, należy skontaktować się z Generali za pośrednictwem strony internetowej www.generali.pl; dzwoniąc na infolinię
pod numer 913 913 913; wysyłając e-mail na adres: iod@generali.pl lub pisemnie na adres wskazany w ust. 1.
- Okres przechowywania danych osobowych
Dane osobowe Uczestników Promocji będą przechowywane przez Generali w okresie brania udziału w Promocji, a także przez okres przedawnienia roszczeń. Nie uchybia to prawu Generali do przechowywania danych osobowych przez inny okres w związku z wyrażeniem przez Uczestnika Promocji zgody marketingowej lub komunikacyjnej.
- Odbiorcy danych osobowych
Generali powierzyło przetwarzanie danych osobowych Uczestników Promocji w celu organizacji Programu Promocji i360 Sp. z o.o., ul. H. Sienkiewicza 85/87 lok. 8, 90-057 Łódź. Ponadto dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, z którymi Generali lub ww. podmiot przetwarzający zawarli umowę powierzenia lub podpowierzenia przetwarzania danych osobowych, firmom świadczącym usługi pocztowe i kurierskie oraz organom administracji publicznej (urzędom skarbowym, urzędom celno-skarbowym, Generalnemu Inspektorowi Informacji Finansowej itp.).
- Uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych
Uczestnikowi Promocji przysługują następujące uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych:
- prawo do wycofania zgody (tam, gdzie podstawą prawną przetwarzania jest zgoda), przy czym cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej cofnięciem;
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo sprostowania (poprawiania) swoich danych;
- prawo usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
- prawo przenoszenia danych tj. do otrzymania od administratora danych osobowych Użytkownika w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego, które można przesłać innemu administratorowi;
- prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (w Polsce jest nim Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Obowiązek podania danych
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do udziału w Promocji – bez podania danych osobowych nie jest możliwy udział w Promocji.
§ 6 Postanowienia końcowe
- Promocja obowiązuje od 29.07.2024 do 31.08.2025
- Każdy Uczestnik Promocji może w dowolnym czasie zrezygnować z udziału w Promocji, przesyłając na adres mailowy program.rabatowy@generali.pl prośbę o cofnięcie pobrania kodu, pod warunkiem, że kod nie został jeszcze wykorzystany.
- Organizator zastrzega sobie prawo do przedłużenia lub skrócenia czasu trwania Promocji w dowolnym momencie, co nie będzie naruszać praw Uczestników Promocji nabytych przed dokonaniem zmiany.
- W zakresie dozwolonym przez przepisy prawa Generali może zakończyć Promocję lub dokonać zmian w Regulaminie. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji, Generali opublikuje informację na stronie internetowej ze stosownym wyprzedzeniem. W takim przypadku wszelkie uprawnienia nabyte przez Uczestników Promocji przed datą zakończenia Promocji lub zmiany Regulaminu będą realizowane aż do ich pełnego wykorzystania.
- Niniejsza Akcja nie stanowi sprzedaży premiowej w rozumieniu art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. 1991 nr 80 poz. 350).
- Po zakończeniu okresu obowiązywania Promocji nowe Rabaty nie są przyznawane.
- Lista Polis może być rozszerzona o dodatkowe ubezpieczenia/nazwy produktów oferowanych przez Generali, których posiadanie umożliwia rejestrację w Programie Rabatowym Generali i uprawnia Klientów Generali do udziału w Programie Rabatowym i Promocjach. Zmieniona Lista Polis zostanie każdorazowo opublikowania na Platformie Rabatowej na 14 dni przed zmianą.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
Data 22.07.2024
Załącznik 1a – Oferta Produktowa
- Kody Rabatowe mogą zostać użyte do zakupienia produktów z całej oferty portalu www.miesnapaczka.pl
- Oferta 1 –40zł rabatu na dwa pierwsze zamówienia produktów ze strony www.miesnapaczka.pl (zniżka wynikająca z Kodu).
- Rabat obowiązuje na dwie pierwsze dostawy od miesnapaczka.pl
- Kod rabatowy są jednorazowego użytku.
- Rabat nie łączy się z innymi promocjami prowadzonymi przez Partnera.
- Rabat może zostać wykorzystany wyłącznie przez nowych klientów portalu Mięsna Paczka.
- Rabat obowiązuje na asortyment sklepu miesnapaczka.pl
- Rabat nie łączy się z innymi kodami rabatowymi i promocjami
- Generali informuje, że lista ofert może być rozszerzona o dodatkowe oferty, które również mogą być zakupione z wykorzystaniem Kodu Rabatowego. Informacja o zmianie listy ofert zostanie opublikowana w formie zmiany niniejszego załącznika i opublikowania na Platformie Rabatowej.